بلبرینگ

ساخت وبلاگ

مبل یکی از آسیب پذیرترین لوازم منزل و محیط کار محسوب میشود زیرا وزن زیادی که به آن وارد میشود و همچنین استفاده های غیر اصولی باعث میشود تا به یکباره و یا به مرور آسیب هایی به آن وارد شود. برخی از افراد با مشاهده فرسودگی و همچنین آسیب وارد آمده به مبل اقدام به تعویض آن میکنند که البته تعویض مبل نیاز به بودجه زیادی نیز دارد. بهترین راهکار برای افرادی که تمایل ندارند تا هزینه زیادی را بابت تعویض مبل بپردازند تعمیرات مبل میباشد.

 تهران به عنوان یکی از کلان شهرهایی که جمعیت زیادی را در خود جای داده است توانسته رتبه یک تعمیرات مبل را به خود اختصاص دهد. تعمیرات مبل در تهران توسط کارگاه ها و شرکت هایی انجام میشود که مجوز فعالیت در این زمینه را دریافت کرده اند و همچنین تجهیزات و پرسنل مختص این حرفه را نیز در اختیار دارند. کارگاه های زیادی نیز در زمینه تعمیرات مبل در تهران پدید آمده اند که هر یک تجهیزات و همچنین افراد مسلط به تعمیرات انواع مبل را در اختیار دارند. سوالی که برای بسیاری از ساکنین تهران بوجود می آید این است که  کدام کارگاه تعمیرات مبل در تهران قابل اطمینان تر میباشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در تهران باید ابتدا از تجهیزات و ابزارآلات مناسب این کار برخوردار باشد. انواع مبل وجود دارد که هر یک به متریال و همچنین ابزارآلات خاصی برای تعمیر نیاز دارد.کارگاه تعمیرات مبل در تهران باید پرسنل با تجربه ای را در اختیار داشته باشد زیرا افرادی که مهارت و تجربه چندانی در این زمینه ندارند نمیتوانند تعمیرات اصولی و با کیفیت را انجام دهند. کارگاه تعمیرات مبل در تهران باید متریال هایی را برای تعمیر به کار ببرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند تا چندین سال عمر کنند. متریال های بی کیفیت نمیتوانند عمر زیادی داشته باشند و در مدت کوتاهی مجددا نیاز به تعمیر و تعویض پیدا میکنند شرکت مبلچی از جمله مراکزی می باشد که تمامی این خصوصیات را دارا است .

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 270 تاريخ : 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:43

مبل یکی از آسیب پذیرترین لوازم منزل و محیط کار محسوب میشود زیرا وزن زیادی که به آن وارد میشود و همچنین استفاده های غیر اصولی باعث میشود تا به یکباره و یا به مرور آسیب هایی به آن وارد شود. برخی از افراد با مشاهده فرسودگی و همچنین آسیب وارد آمده به مبل اقدام به تعویض آن میکنند که البته تعویض مبل نیاز به بودجه زیادی نیز دارد. بهترین راهکار برای افرادی که تمایل ندارند تا هزینه زیادی را بابت تعویض مبل بپردازند تعمیرات مبل میباشد.

 تهران به عنوان یکی از کلان شهرهایی که جمعیت زیادی را در خود جای داده است توانسته رتبه یک تعمیرات مبل را به خود اختصاص دهد و این خدمات را در تمام مناطق مانند غرب ارائه می دهد تعمیرات مبل در غرب تهران توسط کارگاه ها و شرکت هایی انجام میشود که مجوز فعالیت در این زمینه را دریافت کرده اند و همچنین تجهیزات و پرسنل مختص این حرفه را نیز در اختیار دارند. کارگاه های زیادی نیز در زمینه تعمیرات مبل در غرب تهران پدید آمده اند که هر یک تجهیزات و همچنین افراد مسلط به تعمیرات انواع مبل را در اختیار دارند. سوالی که برای بسیاری از ساکنین تهران بوجود می آید این است که  کدام کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران قابل اطمینان تر میباشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران باید ابتدا از تجهیزات و ابزارآلات مناسب این کار برخوردار باشد. انواع مبل وجود دارد که هر یک به متریال و همچنین ابزارآلات خاصی برای تعمیر نیاز دارد.کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران باید پرسنل با تجربه ای را در اختیار داشته باشد زیرا افرادی که مهارت و تجربه چندانی در این زمینه ندارند نمیتوانند تعمیرات اصولی و با کیفیت را انجام دهند. کارگاه تعمیرات مبل در غرب تهران باید متریال هایی را برای تعمیر به کار ببرد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند تا چندین سال عمر کنند. متریال های بی کیفیت نمیتوانند عمر زیادی داشته باشند و در مدت کوتاهی مجددا نیاز به تعمیر و تعویض پیدا میکنند شرکت مبلچی از جمله مراکزی می باشد که تمامی این خصوصیات را دارا است .

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 273 تاريخ : 19 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:23

انتخاب یک تور مناسب برای سفر کردن به شهرهای داخلی و کشورهای خارجی می تواند بهترین گزینه برای مسافرت باشد. چنان چه قصد دارید به کشور قطر برای تفریح بروید بهترین راه انتخاب تور قطر می باشد. شما با استفاده از تور قطر بسیاری از هزینه ها ر ا کاهش داده و از کمترین زمان خود بیشترین استفاده را می کنید زیرا تور قطر دارای لیدر می باشد و او با توجه به اطلاعات کاملی که درباره قطر دارد می تواند شما را به مکان هایی ببرد که برای شما بسیار هیجان انگیز باشد ولی چنان چه به تنهایی بخواهید به قطر بروید بسیاری از مکان های تفریحی را نمی شناسید و یا باید برای پیدا کردن آن ها زمان زیادی را تلف کنید و بسیاری از زمان خود را از دست می دهید  بنابراین با انتخاب یک تور قطر که به آن اطمینان  دارید می توانید از تمام لحظه های سفر خود لذت ببرید.

شما در صورتی که بخواهید به تنهایی به قطر بروید باید اطلاعات دقیقی داشته باشید تا از سفر خود لذت ببرید ولی ممکن است در طول سفر با مشکلاتی نیز مواجه شوید که به تنهایی و به راحتی قادر به حل آن ها نباشید بنابراین چنانچه از تور قطر برای سفر خود به با کو استفاده نمایید لیدر تور قطر با توجه به تجربیات زیادی که در این زمینه دارد می تواند مشکلات را به راحتی رفع نماید و دیگر شما نیازی ندارید به بسیاری از مشکلات فکر کنید و لیدر تور قطر بهترین راه حل ها را در مواجهه با مشکلات احتمالی به شما ارائه می دهد که این ها همه از مزایای سفر به قطر با استفاده از تور قطر می باشد. تور قطر به این معنی نمی باشد که شما هیچ ازادی عملی در تور قطر نخواهید داشت بلکه شما می توانید به شکل کاملا انفرادی به مکان های مورد نظر خود بروید. یکی دیگر از مزایایی که تور قطر دارد این است که  تور لیدر درباره هر مکانی که شما برای بازدید به آنجا می روید اطلاعات دقیق و کاملی را به شما ارائه می کند و این اطلاعات چیزی است که در سفر های انفرادی به سختی کسب می شود. برای استفاده از خدمات تور قطر می توانید با شماره های درج شده در تور ویزا تماس بگیرید

چرا بهتر است برای سفر به قطر از تور قطر استفاده کنیم

سفر با تور قطر می تواند برای شما دارای استرس هایی نیز باشد که میزان این استرس های با استفاده از تور قطر به حداقل خود خواهد رسید. همچنین شما اگر به شکل انفرادی به خصوص برای بار اول به قطر سفر کنید ممکن است ندانید که لازم است چه لوازمی را با خود به همراه ببرید ولی چنان چه شما با استفاده از تور قطر به قطر سفر کنید لیدر تور قطر به شما خواهد گفت که چه ابزار و چه لباس هایی در طول سفر مورد نیاز شما خواهد بود. و دیگر شما یک سری وسایلی را که به درد شما نمی خورد با خود حمل نمی کنیدو همچنین وسایلی که باید به همراه داشته باشید را از قلم نمی اندازید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 435 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:33

انتخاب یک تور مناسب برای سفر کردن به شهرهای داخلی و کشورهای خارجی می تواند بهترین گزینه برای مسافرت باشد. چنان چه قصد دارید به کشور باکو برای تفریح بروید بهترین راه انتخاب تور باکو می باشد. شما با استفاده از تور باکو بسیاری از هزینه ها ر ا کاهش داده و از کمترین زمان خود بیشترین استفاده را می کنید زیرا تور باکو دارای لیدر می باشد و او با توجه به اطلاعات کاملی که درباره باکو دارد می تواند شما را به مکان هایی ببرد که برای شما بسیار هیجان انگیز باشد ولی چنان چه به تنهایی بخواهید به باکو بروید بسیاری از مکان های تفریحی را نمی شناسید و یا باید برای پیدا کردن آن ها زمان زیادی را تلف کنید و بسیاری از زمان خود را از دست می دهید  بنابراین با انتخاب یک تور باکو که به آن اطمینان  دارید می توانید از تمام لحظه های سفر خود لذت ببرید.

شما در صورتی که بخواهید به تنهایی به باکو بروید باید اطلاعات دقیقی داشته باشید تا از سفر خود لذت ببرید ولی ممکن است در طول سفر با مشکلاتی نیز مواجه شوید که به تنهایی و به راحتی قادر به حل آن ها نباشید بنابراین چنانچه از تور باکو برای سفر خود به با کو استفاده نمایید لیدر تور باکو با توجه به تجربیات زیادی که در این زمینه دارد می تواند مشکلات را به راحتی رفع نماید و دیگر شما نیازی ندارید به بسیاری از مشکلات فکر کنید و لیدر تور باکو بهترین راه حل ها را در مواجهه با مشکلات احتمالی به شما ارائه می دهد که این ها همه از مزایای سفر به باکو با استفاده از تور باکو می باشد. تور باکو به این معنی نمی باشد که شما هیچ ازادی عملی در تور باکو نخواهید داشت بلکه شما می توانید به شکل کاملا انفرادی به مکان های مورد نظر خود بروید. یکی دیگر از مزایایی که تور باکو دارد این است که  تور لیدر درباره هر مکانی که شما برای بازدید به آنجا می روید اطلاعات دقیق و کاملی را به شما ارائه می کند و این اطلاعات چیزی است که در سفر های انفرادی به سختی کسب می شود. برای استفاده از خدمات تور باکو می توانید با شماره های درج شده در تور ویزا تماس بگیرید

چرا بهتر است برای سفر به باکو از تور باکو استفاده کنیم

سفر با تور باکو می تواند برای شما دارای استرس هایی نیز باشد که میزان این استرس های با استفاده از تور باکو به حداقل خود خواهد رسید. همچنین شما اگر به شکل انفرادی به خصوص برای بار اول به باکو سفر کنید ممکن است ندانید که لازم است چه لوازمی را با خود به همراه ببرید ولی چنان چه شما با استفاده از تور باکو به باکو سفر کنید لیدر تور باکو به شما خواهد گفت که چه ابزار و چه لباس هایی در طول سفر مورد نیاز شما خواهد بود. و دیگر شما یک سری وسایلی را که به درد شما نمی خورد با خود حمل نمی کنیدو همچنین وسایلی که باید به همراه داشته باشید را از قلم نمی اندازید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 516 تاريخ : 5 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:7

چنان چه قصد سفر خارج از کشور را کرده اید و برای سفر خود ارمنستان را انتخاب نموده اید پیشنهاد تور ویزا استفاده از خدمات تور ارمنستان می باشد زیرا با استفاده از تور ارمنستان می توانید با دغدغه های کمتری سفر کنید و بسیاری از کارها که باید از قبل هماهنگ شود توسط تور ارمنستان هماهنگ می شود که از آن جمله می توان به رزرو هتل و برنامه ریزی صبحانه و ناهار و شام توسط تور ارمنستان اشاره نمود که همه این ها توسط تور ارمنستان به خوبی برنامه ریزی می شود. همچنین استفاده از تور ارمنستان باعث می شود تا شما بتوانید با کمترین مشکل سفر خود را با خاطراتی خوب به پایان برسانید. در صورتی که شما اگر بخواهید به شکل اتفرادی به سفر ارمنستان بروید با مشکلاتی امکان دارد رو به رو شوید که هر گز نمی توانید به راحتی آن ها را حل کنید به خصوص اگر اولین بار باشد که به این کشور سفر می کنید.

استفاده از تور ارمنستان باعث می شود تا شما با این مشکلات مواجه نشده و چنانچه مواجه شدید هم به راحتی توسط تور ارمنستان قابل حل می باشد زیرا آن ها با مشکلات احتمالی در طول سفر بارها و بار ها برخورد کرده اند و به راحتی می توانند مشکلات را برای شما رفع نمایند تا شما از سفر خود همچنان لذت ببرید بنابراین میزان استرسی که شما در طول سفر با تور ارمنستان تحمل می کنید بسیار کمتر از زمانی است که به شکل انفرادی سفر می کنید زیرا شما اطلاعات دقیقی و کاملی درباره مشکلات احتمالی مسلماً نخواهید داشت

دلایلی که شما از تور ارمنستان استفاده می کنید

از آن جا که شما معمولاً برای اولین بار است که برای گردش به کشوری برای سفر می روید بنابراین بسیاری از اطلاعات را در این زمینه نخواهید داشت. همان طور که گفته شد استرس شما با استفاده از تور ارمنستان بسیار کمتر می باشد زیرا کسانی با شما همراه هستند و مسئولیت سفر را پذیرفته اند که بار ها و بارها این سفر را انجام داده و با پیچ و خم سفر آشنایی دارند. یکی دیگر از مواردی که با استفاده از تور ارمنستان می توانید آن را در نظر بگیرید این است که وسایلی که شما به آن ها برای تور ارمنستان به آن ها نیاز دارید به شما گفته می شود برای مثال نوع لباس هایی که تور ارمنستان به آن ها نیاز دارید به شما گوشزد می شود و دیگر شما نیازی ندارید وسایلی اضافی را با خود حمل کنید در صورتی که وسایل ضروری را به همراه ندارید. یکی دیگر از دلایلی که شما می توانید با استفاده تور ارمنستان از آن استفاده نمایید اطلاعاتی می باشد که لیدر تور در بازدید با هر مجموعه ای به شما ارائه می دهد و به این ترتیب شما می توانید بهترین و کامل ترین اطلاعات را در بازدید از مجموعه های موزه و یا اثار طبیعی کسب نمایید و این چیزی نیست که بتوانید به راحتی در سفر افرادی آن ها را کسب نمایید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 315 تاريخ : 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:34

چنان چه قصد سفر خارج از کشور را کرده اید و برای سفر خود سنگاپو را انتخاب نموده اید پیشنهاد تور ویزا استفاده از خدمات تور کانادا می باشد زیرا با استفاده از تور کانادا می توانید با دغدغه های کمتری سفر کنید و بسیاری از کارها که باید از قبل هماهنگ شود توسط تور کانادا هماهنگ می شود که از آن جمله می توان به رزرو هتل و برنامه ریزی صبحانه و ناهار و شام توسط تور کانادا اشاره نمود که همه این ها توسط تور کانادا به خوبی برنامه ریزی می شود. همچنین استفاده از تور کانادا باعث می شود تا شما بتوانید با کمترین مشکل سفر خود را با خاطراتی خوب به پایان برسانید. در صورتی که شما اگر بخواهید به شکل اتفرادی به سفر کانادا بروید با مشکلاتی امکان دارد رو به رو شوید که هر گز نمی توانید به راحتی آن ها را حل کنید به خصوص اگر اولین بار باشد که به این کشور سفر می کنید.

استفاده از تور کانادا باعث می شود تا شما با این مشکلات مواجه نشده و چنانچه مواجه شدید هم به راحتی توسط تور کانادا قابل حل می باشد زیرا آن ها با مشکلات احتمالی در طول سفر بارها و بار ها برخورد کرده اند و به راحتی می توانند مشکلات را برای شما رفع نمایند تا شما از سفر خود همچنان لذت ببرید بنابراین میزان استرسی که شما در طول سفر با تور کانادا تحمل می کنید بسیار کمتر از زمانی است که به شکل انفرادی سفر می کنید زیرا شما اطلاعات دقیقی و کاملی درباره مشکلات احتمالی مسلماً نخواهید داشت

دلایلی که شما از تور کانادا استفاده می کنید

از آن جا که شما معمولاً برای اولین بار است که برای گردش به کشوری برای سفر می روید بنابراین بسیاری از اطلاعات را در این زمینه نخواهید داشت. همان طور که گفته شد استرس شما با استفاده از تور کانادا بسیار کمتر می باشد زیرا کسانی با شما همراه هستند و مسئولیت سفر را پذیرفته اند که بار ها و بارها این سفر را انجام داده و با پیچ و خم سفر آشنایی دارند. یکی دیگر از مواردی که با استفاده از تور کانادا می توانید آن را در نظر بگیرید این است که وسایلی که شما به آن ها برایتور کانادا به آن ها نیاز دارید به شما گفته می شود برای مثال نوع لباس هایی که تور کانادا به آن ها نیاز دارید به شما گوشزد می شود و دیگر شما نیازی ندارید وسایلی اضافی را با خود حمل کنید در صورتی که وسایل ضروری را به همراه ندارید. یکی دیگر از دلایلی که شما می توانید با استفادهتور کانادا از آن استفاده نمایید اطلاعاتی می باشد که لید تور در بازدید با هر مجموعه ای به شما ارائه می دهد و به این ترتیب شما می توانید بهترین و کامل ترین اطلاعات را در بازدید از مجموعه های موزه وو یا اثار طبیعی کسب نمایید و این چیزی نیست که بتوانید به راحتی در سفر افرادی آن ها را کسب نمایید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:14

داربست یک ساختار فلزی است که برای دسترسی آسان تر به قسمت های غیر قابل دسترس ساختمان ها و سازه ها استفاده می شود.

ساخت یک ساختار داربست از طریق اتصال لوله داربست به هم انجام می شود که از اتصال دهنده های ویژه برای لوله داربست به یکدیگر متصل می شوند و انواع لوله داربست با توجه به نوع ساختار و اندازه لوله داربست متفاوت است و شما بر اساس نوع نیاز خود به لوله داربست می توانید از انواع لوله داربست استفاده نمایید.

فاصله بین ساختار داربست ساختمان معمولا 30 تا 40 سانتی متر است، اما طبق نظر متخصص یا معمار ساختمان، این فاصله می تواند تغییر کند.

لوله داربست چیست؟

لوله های داربست (لوله های داربست) که همان لوله صنعتی نیز گفته می شود نوع لوله هایی است که در آن هیچ سیال داخل آن حرکت نمی کند و هیچ تستی با آب و گاز انجام توسط آن انجام نشده است.

لوله داربست فقط در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد و در صنایع و سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله داربست با ابعاد مختلف ساخته می شود، بیشترین اندازه استفاده شده 11.2 اینچ است یا همان درجه 5 است. آنها همچنین لوله داربست را به نام لوله 5 نامیدند.

بسیاری از کارخانه ها در ایران لوله داربست تولید می کنند و با توجه به این واقعیت که  هیچ مایعی در داربست ها حرکت نمی کند، نیازی به آزمایش و تجزیه و تحلیل ندارد.

به همین جهت یکی از لوله های مورد استفاده در صنعت و ساخت و ساز لوله داربست است.

از این رو، بسیاری از کارخانجات قادر به تولید و تهیه لوله داربست هستند

بدون شک می توان گفت که لوله های داربست با ضخامت های مختلف تولید می شوند.

ضخامت های مورد استفاده در یک قاب 2/11 اینچ را می توان در ضخامت 2 و 2.5 میلیمتر ذکر کرد.

قیمت لوله داربست

در داربست های فلزی بر اساس نوع نیاز از انواع مختلف لوله داربست استفاده می شود. لوله داربست می تواند 3 متری و یا شش متری باشد و بر اساس نوع لوله داربست که مورد استفاده قرار می گیرد قیمت لوله داربست نیز متفاوت می باشد.

خرید لوله داربست

خرید لوله داربست در انواع مختلف برای ساختمان مورد نیاز می باشد. وباید بر اساس نوع نیاز انواع لوله داربست را خریداری نمایید. لوله داربست را برای صرفه اقتصادی می توانید به شکل دست دوم تهیه نمایید در هر صورت برای تهیه لوله داربست باید به شرکتی معتبر مراجعه نمایید تا از کیفیت لوله داربست اطمینان لازم را کسب نمایید. اگر برای مدت کوتاهی به لوله داربست احتیاج داشه باشید می توانید اقدام به تهیه لوله داربست دست دوم نمایید و مبلغ کمتری را برای تهیه لوله داربست بپردازید.

شرکت آریا پولاد  یکی از مطمئن ترین راه هایی می باشد که شما می توانید اقدام به تهیه انواع لوله داربست از آن نمایید. لوله داربست را می توانید در انواع مختلف و سایز های مختلف از شرکت آریا پولاد خریداری نمایید، همچنین لوله داربست دست دوم با تست هایی که برای آن ها انجام می شود با کیفیتی بالا به مشتریان ارائه می شود

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 265 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:09

اسکافلد مثلثی شامل قاب های مثلثی با ارتفاع 100، 75، 50 سانت و 120 سانتیمتر است. در این داربست مثلثی نر و ماده با هم گره می خورند.

استفاده از داربست مثلثی

اسکافلد مثلثی (داربست) برای کفراژ بندی و پل سازی استفاده می شود، زیرا استفاده از داربست مثلثی برای سازه های بتنی و با ارتفاع زیاد مانند راهروهای بتنی و پل ها بسیار مناسب است و می تواند جایگزین برای جک سقفی مناسب باشد. داربست مثلثی نیز برای سقف های بزرگ با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

بیش از چند سال است ، اسکافلد مثلثی و یا اسکافلد مثلثی دست دوم برای ساخت و سازهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، و اسکافلد مثلثی تاثیر قابل توجهی بر کارایی کار گذاشتند، بنابراین با استفاده از داربست های مثلثی، از یک طرف کار کارگران را آسان تر کردند و از طرف دیگر کارایی افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

با توجه به اینکه اسکافلد مثلثی یا داربست دارای نقاط قوت و قدرت بسیاری هستند، می توانیم از آنها با اطمینان کامل استفاده کنیم. اما این نکته که کارفرمایان باید توجه کنند این است که برای اجتناب از هر گونه مشکلی از شرکت هایی اسکافلد مثلثی و یا اسکافلد مثلثی دست دوم را تهیه نمایید که به آن ها اطمینان کامل داشته باشید. به خصوص هنگام تهیه اسکافلد مثلثی دست دوم باید دقت بیشتری را به خرج دهید تا اسکافلد مثلثی دست دوم شما را با مشکلات زیادی مواجه نکند

بسیاری از کارفرمایان علاقه مند به خرید اسکافلد مثلثی دست دوم هستند که از لحاظ اقتصادی سودمند می باشد، بنابراین در این مورد، کارفرمایان باید مطمئن باشند که محصولاتشان با کیفیت بالا هستند و بر اثر استفاده از محصولات اسکافلد مثلثی دست دوم کیفیت خود را از دست نداده است.

شرکت آریا پولاد مفتخر به کسب اعتبار زیادی در میان مشتریان در زمینه فروش مصالح ساختمانی مختلف از قبیل جک سقفی، اسکافلد مثلثی ، اسکافلد مثلثی دست دوم ، قاب فلزی و سایر مصالح ساختمانی است. در طول سالها، در این زمینه فعال بوده است. و توانسته است جایگاه مناسبی را در بین  مشتریان خود کسب نماید

شرکت ما افتخار دارد که بهترین کیفیت و تجهیزات ساختمانی با دوام (اسکافلد مثلثی) را با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

اسکافلد مثلثی نام دیگری برای داربست، داربست مثلثی است.

اجزای داربست لوله های داربست (لوله 5) و لوله 3.8 است که در کارخانجات تولید کننده تولید می شود.

لوله ها به اندازه استاندارد بریده شده و با جوش متصل می شوند.

لوله مورد استفاده برای ساخت داربست باید بدون درز باشد

در غیر این صورت، قدرت کافی نخواهد داشت

و تحمل وزن در بتن کاهش می یابد، که گاهی اوقات باعث آسیب جبران ناپذیر می شود.

یکی دیگر که باید در نظر گرفته شود، استاندارد داربست است.

اسکافلد مثلثی نو و یا اسکافلد مثلثی باید بتواند در ارتفاع بالا وصل شود بدون آن که کج شود.

اسکافلد مثلثی در اندازه 120 * 120-75 * 100 و 120 * 50 * تولید می شوند.

طول همه آنها 120 است و جعبه های بسته 120 * 120 هستند.

 

 

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:01

اسکافلد مثلثی شامل قاب های مثلثی با ارتفاع 100، 75، 50 سانت و 120 سانتیمتر است. در این داربست مثلثی نر و ماده با هم گره می خورند.

استفاده از داربست مثلثی

اسکافلد مثلثی (داربست) برای کفراژ بندی و پل سازی استفاده می شود، زیرا استفاده از اسکافلد مثلثی برای سازه های بتنی و با ارتفاع زیاد مانند راهروهای بتنی و پل ها بسیار مناسب است و می تواند جایگزین برای جک سقفی مناسب باشد. داربست مثلثی نیز برای سقف های بزرگ با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

بیش از چند سال است ، اسکافلد مثلثی و یا اسکافلد مثلثی دست دوم برای ساخت و سازهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، و اسکافلد مثلثی تاثیر قابل توجهی بر کارایی کار گذاشتند، بنابراین با استفاده از داربست های مثلثی، از یک طرف کار کارگران را آسان تر کردند و از طرف دیگر کارایی افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

با توجه به اینکه اسکافلد مثلثی یا داربست دارای نقاط قوت و قدرت بسیاری هستند، می توانیم از آنها با اطمینان کامل استفاده کنیم. اما این نکته که کارفرمایان باید توجه کنند این است که برای اجتناب از هر گونه مشکلی از شرکت هایی اسکافلد مثلثی و یا اسکافلد مثلثی دست دوم را تهیه نمایید که به آن ها اطمینان کامل داشته باشید. به خصوص هنگام تهیه اسکافلد مثلثی دست دوم باید دقت بیشتری را به خرج دهید تا اسکافلد مثلثی دست دوم شما را با مشکلات زیادی مواجه نکند

بسیاری از کارفرمایان علاقه مند به خرید اسکافلد مثلثی دست دوم هستند که از لحاظ اقتصادی سودمند می باشد، بنابراین در این مورد، کارفرمایان باید مطمئن باشند که محصولاتشان با کیفیت بالا هستند و بر اثر استفاده از محصولات اسکافلد مثلثی دست دوم کیفیت خود را از دست نداده است.

شرکت آریا پولاد  مفتخر به کسب اعتبار زیادی در میان مشتریان در زمینه فروش مصالح ساختمانی مختلف از قبیل جک سقفی، اسکافلد مثلثی ، اسکافلد مثلثی دست دوم ، قاب فلزی و سایر مصالح ساختمانی است. در طول سالها، در این زمینه فعال بوده است. و توانسته است جایگاه مناسبی را در بین  مشتریان خود کسب نماید

شرکت ما افتخار دارد که بهترین کیفیت و تجهیزات ساختمانی با دوام (اسکافلد مثلثی) را با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.

اسکافلد مثلثی نام دیگری برای داربست، داربست مثلثی است.

اجزای داربست لوله های داربست (لوله 5) و لوله 3.8 است که در کارخانجات تولید کننده تولید می شود.

لوله ها به اندازه استاندارد بریده شده و با جوش متصل می شوند.

لوله مورد استفاده برای ساخت داربست باید بدون درز باشد

در غیر این صورت، قدرت کافی نخواهد داشت

و تحمل وزن در بتن کاهش می یابد، که گاهی اوقات باعث آسیب جبران ناپذیر می شود.

یکی دیگر که باید در نظر گرفته شود، استاندارد داربست است.

اسکافلد مثلثی نو و یا اسکافلد مثلثی باید بتواند در ارتفاع بالا وصل شود بدون آن که کج شود.

اسکافلد مثلثی در اندازه 120 * 120-75 * 100 و 120 * 50 * تولید می شوند.

طول همه آنها 120 است و جعبه های بسته 120 * 120 هستند.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 280 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:55

 

جک سقفی چیست؟ چند نوع سقف وجود دارد. شایع ترین سقف ها شامل سقف بلوک، سقف شیب دار، سقف سقف کامپوزیت، سقف اسلب بتنی، سقف سقف، سقف پل، سقف وفل ها  می باشد. همچنین هر کدام ازآن ها نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در مصالح ساختمانی، این سقف ها به صورت مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرند و سقف باید به طور موقت نگهداری شود. یکی از راه های نگهداری سقف، استفاده از یک جک سقفی است. البته جک های فلزی، تلسکوپ ها و شمع ها همانند جک سقفی هستند. انواع مختلفی از جک سقفی وجود دارد که باید از آن ها بر اساس نیاز خود استفاده نمایید.

با توجه به اینکه ساخت و ساز در مقیاس بزرگ امروزه در شهرهای توسعه یافته افزایش یافته است، استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت بالا نیز توجه سازندگان را جلب کرده است. شرکت هایی که این محصولات را تولید می کنند نیز تلاش می کنند بهترین لوازم جانبی را پیدا کنند. یکی از شرکت های با شرکت های با تجربه شرکت آریا پولاد می باشد

جک سقفی چیست؟

جک سقفی از چند بخش از محور و پین ها و رزوه تشکیل شده و در انواع U شکل، T شکل، متقاطع، شیب دار (زمانی که زمین شل و ناهموار است، این جک مورد استفاده قرار می گیرد) یا جک ها ساخت سقف ساده برای مشتریان معرفی شده است.

بار سقف جک چیست؟

اندازه و ابعاد مختلف برای خرید جک سقفی وجود دارد که در هنگام استفاده از جک سقفی برای تنظیم ارتفاع جک بر اساس حداقل ارتفاع و حداکثر ارتفاع توسط مهره یا پین های فلزی در وسط هر جک و با یک تعداد سوراخ ها می توان آن را تنظیم کرد تا ارتفاع جک را کوتاه یا بلند کند.

وزن جک سقفی در درجه های مختلف قرار دارد. جک سقفی ساخته شده در کارخانجات در انواع مختلف جک سقفی سبک وزن (با ظرفیت باربری) و سنگین (با ظرفیت باربری و بیشتر) در دسترس است، هر یک از این دو نوع دارای ضخامت و ابعاد مختلف هستند که بسته به پروژه متفاوت هستند مصرف کنندگان می توانند جک سقفی را به اندازه و ضخامت مورد نظر خود سفارش دهند. علاوه بر ابعاد و ضخامت مصرف کننده ها، همچنین می توانند به تولید کنندگان یا فروشندگان جک سقفی را بر اساس میانگین وزنی جک سقفی سفارش دهید.

جک سقفی چیست؟

جک های ساختمانی دارای کاربردهای مختلفی می باشند. و همانطور که قبلا گفتیم، برای کفراژ های سقف مورد استفاده  قرار می گیرد.  جک سقفی در ساختمان ها در قیمت های مختلف عرضه می شوند، قیمت جک سقفی بر اساس کیفیت مواد مورد استفاده، جنسیت، ضخامت، دست دوم (کار) یا جدید (استفاده نشده) متفاوت است، گرچه ما همیشه قیمت جک سقفی را بر اساس نوسانات بازار ساخت و مصالح ساختمانی نیز متفاوت می بینیم.

همچنین، اگر طول استفاده از جک سقفی کم باشد، آنها را می توان از مغازه ها یا افرادی که در کار جک ساختمانی فعال فعالیت می کنند، اجاره نمود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آریا پولاد مراجعه نمایید

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:46

بتن یکی از محبوب ترین مواد مصنوعی در ساخت سازه های بتنی است. بتن از هزاران سال پیش نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.  در طول تاریخ، مواد دیگر برای اتصال استفاده شده، اما هر یک از آنها بعد از مدتی ترک خورده و نابود شدند، اما بتن به عنوان قوی ترین ساختار برای این منظور در نظر گرفته شد. بتن یکی از تعاریف مهم در علوم ساختمانی است.

بر عکس آلومینیوم و فولاد، که به یک ماده منفرد اشاره می کنند، قالب بتن نو و یا  قالب بتن دست دوم یکسان نیستند و ترکیبی از چندین ماده هستند که با مواد چسبنده همراه می شوند.

بتن ماده ای است که از دانه های درشت به همراه سیمان مایع تشکیل شده است که این مواد در طول زمان سخت می شوند و برای پیوند استفاده می شوند، بتن نیز می تواند بر پایه آهک یا سیمان یا دیگر مواد  باشد و بر طبق آن می توان در مواد مختلف برای آنچه استفاده می شود از آن ساخته شده است. آسفالت، که نوعی از بتن ساخته شده از سیمان و قیر است، برای سطح جاده استفاده می شود. برخی از انواع قالب بتن نو سیمان هیدرولیکی  است که مخلوطی از سیمان خشک و آب است. واکنش به این شکل مواد، یک ماده سخت و با دوام را تولید می کند.

تاریخچه قالب بتن

اولین کسانی که از سازه های بتنی استفاده می کردند رومیان باستان بودند. کلوئیزم عمدتا از بتن ساخته شده است. گنبد بتن پانتئون، که یکی از بزرگترین ساختمانهای جهان محسوب می شود، بتنی است.

امروزه مواد مخلوط بتن برای بهبود قالب بتن اصلاح شده است، بتن می تواند با فشار بالا مقاومت کند، اما تنها ضعف بتن، عدم انعطاف پذیری بتن است.

قالب بتن نو

قالب بتن نو می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد، اگر آنها با کیفیت و استاندارد تولید شوند و به خوبی در کار از آن ها استفاده شود بنابراین قالب بتن دست دوم نیز می تواند به جای قالب بتن نو مورد استفاده قرار بگیرد

و اگر آسیب جزئی دیده یا زخمی شود، می توان آن را  عوض قالب بتن نو تعمیر و استفاده مجدد کرد.

در شرکت آریا پولاد پس از خرید قالب بتن دست دوم ، همه آنها از لحاظ کیفیت طبقه بندی می شوند و میتوان کاربردی مانند قالب بتن نو را از آن ها انتظار داشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد، قالب بتن دست دوم با کیفیت پایین توسط کارگران ماهر تعمیر و تعمیر می شوند

و قالب بتن دست دوم که نمی توانند بازسازی شوند از چرخه خارج می شود و به ذوب فرستاده می شوند.

قالب بتن دست دوم با کیفیت خوب و نیازی به تعمیر ندارد و سطح آنها تمیز و روان هستند و می توانند مانند قالب بتن نو مورد استفاده قرار بگیرند و در یک انبار قرار می گیرند.

معمولا پیمانکاران و شرکت ها به دلیل هزینه های اقتصادی، پروژه های بتنی کوچک برای قالب بتن دست دوم به جای قالب بتن نو را خریداری می کنند.

و پس از خرید قالب بتن دست دوم و یا خرید قالب بتن نو اگر قصد فروش را داشته باشید، به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.

انبارها و کارگاه های زیادی برای خرید و فروش قالب های بتنی دست دوم به جای قالب بتن نو در سراسر کشور وجود دارد

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:39

بتن یکی از محبوب ترین مواد مصنوعی در ساخت سازه های بتنی است. بتن از هزاران سال پیش نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.  در طول تاریخ، مواد دیگر برای اتصال استفاده شده، اما هر یک از آنها بعد از مدتی ترک خورده و نابود شدند، اما بتن به عنوان قوی ترین ساختار برای این منظور در نظر گرفته شد. بتن یکی از تعاریف مهم در علوم ساختمانی است.

بر عکس آلومینیوم و فولاد، که به یک ماده منفرد اشاره می کنند، قالب بتن یکسان نیستند و ترکیبی از چندین ماده هستند که با مواد چسبنده همراه می شوند.

بتن ماده ای است که از دانه های درشت به همراه سیمان مایع تشکیل شده است که این مواد در طول زمان سخت می شوند و برای پیوند استفاده می شوند، بتن نیز می تواند بر پایه آهک یا سیمان یا دیگر مواد  باشد و بر طبق آن می توان در مواد مختلف برای آنچه استفاده می شود از آن ساخته شده است. آسفالت، که نوعی از بتن ساخته شده از سیمان و قیر است، برای سطح جاده استفاده می شود. برخی از انواع قالب بتن نو و یا قالب بتن دست دوم  سیمان هیدرولیکی  است که مخلوطی از سیمان خشک و آب است. واکنش به این شکل مواد، یک ماده سخت و با دوام را تولید می کند.

تاریخچه قالب بتن

اولین کسانی که از سازه های بتنی استفاده می کردند رومیان باستان بودند. کلوئیزم عمدتا از بتن ساخته شده است. گنبد بتن پانتئون، که یکی از بزرگترین ساختمان های جهان محسوب می شود، بتنی است.

امروزه مواد مخلوط بتن برای بهبود قالب بتن اصلاح شده است، بتن می تواند با فشار بالا مقاومت کند، اما تنها ضعف بتن، عدم انعطاف پذیری بتن است.

قالب بتن دست دوم

قالب بتنی فلزی می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد، اگر آنها با کیفیت و استاندارد تولید شوند و به خوبی در کار از آن ها استفاده شود بنابراین قالب بتن دست دوم نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد

و اگر آسیب جزئی دیده یا زخمی شود، می توان آن را تعمیر و استفاده مجدد کرد.

در شرکت آریا پولاد پس از خرید قالب بتن دست دوم ، همه آنها از لحاظ کیفیت طبقه بندی می شوند

بعد، قالب بتن دست دوم با کیفیت پایین توسط کارگران ماهر تعمیر و تعمیر می شوند

و قالب بتن دست دوم که نمی توانند بازسازی شوند از چرخه خارج می شود و به ذوب فرستاده می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

قالب بتن دست دوم با کیفیت خوب و نیازی به تعمیر ندارد و سطح آنها تمیز و روان هستند و در یک انبار قرار می گیرند.

معمولا پیمانکاران و شرکت ها به دلیل هزینه های اقتصادی، پروژه های بتنی کوچک برای پروژه های کوچک را خریداری می کنند.

و پس از خرید قالب بتن دست دوم اگر قصد فروش را داشته باشید، به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.

انبارها و کارگاه های زیادی برای خرید و فروش قالب های بتنی دست دوم در سراسر کشور وجود دارد

پس از خرید قالب بتن دست دوم ، قالب ها را در انبار قرار می دهند و به سفارش مشتری سفارش می دهند.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 278 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:34

بتن یکی از محبوب ترین مواد مصنوعی در ساخت سازه های بتنی است. بتن از هزاران سال پیش نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.  در طول تاریخ، مواد دیگر برای اتصال استفاده شده، اما هر یک از آنها بعد از مدتی ترک خورده و نابود شدند، اما بتن به عنوان قوی ترین ساختار برای این منظور در نظر گرفته شد. بتن یکی از تعاریف مهم در علوم ساختمانی است.

بر عکس آلومینیوم و فولاد، که به یک ماده منفرد اشاره می کنند، قالب بتن یکسان نیستند و ترکیبی از چندین ماده هستند که با مواد چسبنده همراه می شوند.

بتن ماده ای است که از دانه های درشت به همراه سیمان مایع تشکیل شده است که این مواد در طول زمان سخت می شوند و برای پیوند استفاده می شوند، بتن نیز می تواند بر پایه آهک یا سیمان یا دیگر مواد  باشد و بر طبق آن می توان در مواد مختلف برای آنچه استفاده می شود از آن ساخته شده است. آسفالت، که نوعی از بتن ساخته شده از سیمان و قیر است، برای سطح جاده استفاده می شود. برخی از انواع قالب بتن سیمان هیدرولیکی  است که مخلوطی از سیمان خشک و آب است. واکنش به این شکل مواد، یک ماده سخت و با دوام را تولید می کند.

تاریخچه قالب بتن

اولین کسانی که از سازه های بتنی استفاده می کردند رومیان باستان بودند. کلوئیزم عمدتا از بتن ساخته شده است. گنبد بتن پانتئون، که یکی از بزرگترین ساختمانهای جهان محسوب می شود، بتنی است.

امروزه مواد مخلوط بتن برای بهبود قالب بتن اصلاح شده است، بتن می تواند با فشار بالا مقاومت کند، اما تنها ضعف بتن، عدم انعطاف پذیری بتن است.

قالب بتن دست دوم

قالب بتن فلزی می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد، اگر آنها با کیفیت و استاندارد تولید شوند و به خوبی در کار از آن ها استفاده شود بنابراین قالب بتن دست دوم نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد

و اگر آسیب جزئی دیده یا زخمی شود، می توان آن را تعمیر و استفاده مجدد کرد.

در شرکت آریا پولاد پس از خرید قالب بتن دست دوم ، همه آنها از لحاظ کیفیت طبقه بندی می شوند

بعد، قالب بتن دست دوم با کیفیت پایین توسط کارگران ماهر تعمیر و تعمیر می شوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و قالب بتن دست دوم که نمی توانند بازسازی شوند از چرخه خارج می شود و به ذوب فرستاده می شوند.

قالب بتن دست دوم با کیفیت خوب و نیازی به تعمیر ندارد و سطح آنها تمیز و روان هستند و در یک انبار قرار می گیرند.

معمولا پیمانکاران و شرکت ها به دلیل هزینه های اقتصادی، پروژه های بتنی کوچک برای پروژه های کوچک را خریداری می کنند.

و پس از خرید قالب بتن  دست دوم اگر قصد فروش را داشته باشید، به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.

انبارها و کارگاه های زیادی برای خرید و فروش قالب های بتنی دست دوم در سراسر کشور وجود دارد

پس از خرید قالب بتن دست دوم ، قالب ها را در انبار قرار می دهند و به سفارش مشتری سفارش می دهند.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 238 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:20

اگر شما هم تا به حال تجربه خريد محصولاتي را به صورت فله اي داشته باشيد مطمئنا ديده ايد که فروشنده براي اينکه بتواند ميزان مشخصي از جنس را مطابق با خواسته و نياز شما در اختيارتان قرار دهد از ترازو استفاده کرده است. ترازو اين قابليت را دارد که با دقيق ترين حالت ممکن نسبت به سنجش وزن اجسام و کالاهاي مختلف اقدام نمود. افراد بسياري در زمينه هاي کاري مختلف مي توانند از ترازو استفاده کنند  و کارشان به نوبه اي است که ترازو جز جدا نشدني از کار آنها خواهد بود. از اين رو مالکان کسب و کارهاي مختلف همواره به دنبال فروشگاه هايي هستند که در زمينه فروش ترازو فعاليت داشته و بتوانند نسبت به خريد ترازو مورد نيازشان از آنها اقدام نمايند.

شرايط فروش ترازو

برخي فروشگاه ها براي فروش ترازو شرايط ويژه اي در نظر ميگيرند که در برخي از مواقع سال اين امکان وجود دارد تا از اين فروشگاه ها ترازو را با قيمت مناسب ترين خريداري نمود. در صورتي که قصد داريد تا از شرايط فروش ترازو در اين مواقع مطلع شويد ميتوانيد به وب سايت هاي فروش ترازو مانند بزرگ ترين فروشگاه ترازو و باسکول مراجعه نماييد تا بتوانيد در زمان مناسب نسبت به خريد ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد.

فروش ترازو ارزان تر از همه جا

يکي از اهداف اشخاصي که به دنبال خريد ترازو هستند اين است که به دنبال فروشگاهي باشند که نسبت به فروش ترازو ارزان تر از همه جا اقدام مي نمايند تا بتوانند از آن فروشگاه نسبت به خريد ترازو اقدام نمايند. يکي از فروشگاه هايي که در بسياري از مواقع فروش ترازو ارزان از همه جا را در دستور کار خود قرار ميدهد بزرگترين فروشگاه ترازو و باسکول مي باشد. اين فروشگاه با دارا بودن مدل هاي مختلف و فراوان ترازو اين امکان را براي شما پديد خواهد آورد تا بتوانيد از ميان انواع ترازو ، ترازوي مورد نياز خود را يافته و نسبت به خريد آنلاين و يا تلفني آن اقدام نماييد.

انواع روش هاي فروش ترازو

فروش ترازو در ايران به سه صورت قابل انجام است، در مرحله اول شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه هاي سطح شهر به صورت حضوري  نسبت به خريد ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد. در دو صورت ديگر شما مي توانيد به صورت غير حضوري و از منزل و يا محل کار خود نسبت به سفارش ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد. براي اين منظور مي توانيد به سايت هاي فروش ترازو از جمله بزرگترين فروشگاه ترازو و باسکولمراجعه نماييد و به صورت آنلاين و يا تلفني نسبت به خريد ترازو مورد نياز خود اقدام نماييد. اين فروشگاه جز معدود فروشگاه هاي فعال در زمينه فروش ترازو با قيمت مناسب مي باشد و مي تواند به شما در اين زمينه کمک هاي شاياني نمايد.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 270 تاريخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:09

پس از نزدیک به دو ماه مشاوره با وزارت صنایع و معادن، قیمت فروش بازار لاستیک دولتی ایران در بازار افزایش یافته است. علاوه بر این، ما قیمت رسمی برای فروش لاستیک دولتی را در نمایندگی رسمی این شرکت بررسی می کنیم.

تایر ماشین یا به اصطلاح مردم لاستیک، یکی از کالاهای استراتژیک کشور است که تأثیر مستقیم بر قیمت تمام کالاها در کشور دارد. همانطور که قیمت این محصول افزایش می یابد، هزینه حمل کالاهای ناوگان محموله و ناوگان کشور نیز افزایش می یابد و در نتیجه قیمت محصول به اوج رسیده و در نتیجه قیمت کالاهای مصرفی افزایش خواهد یافت. افزایش قیمت تایر، نرخ اجاره برای شرکت های حمل و نقل عمومی و اجاره اتومبیل را افزایش خواهد داد که بیشتر هزینه های اقتصادهای طبقه متوسط ​​را جبران می کند.

اما همانطور که در "افزایش قیمت رسمی تایر در ماه های بعدی" اشاره شده است، شرکت های تولید کننده محصولات تایر و لاستیک (مانند تیوب و نوارها) کشور را به لحاظ سیاسی و اقتصادی در نظر می گیرند و در نتیجه دولت بسیاری از تحریم ها علیه مواد خام برای تولید این کالای اساسی تحمیل شده است. به همین علت، پس از چند ماه مشورت، قیمت داخلی و خارجی تایرها و حاملها افزایش یافت و وزارت صنایع و معادن و تجارت و سازمان حفاظت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان با توجه به حجم زیاد کارگران و کارگران در صنعت، با افزایش قیمت لاستیک ها و لاستیک ها موافقت کردند.

قیمت رسمی فروش لاستیک دولتی در نمایندگی های فروش (دسامبر 1397)

شرکت بارز با تقریبا 40 درصد کل تولید لاستیک دولتی داخلی، هیچ استثنائی از این قانون نیست و در نتیجه این تصمیم، قیمت رسمی لاستیک دولتی بارز نیز افزایش یافته است. با توجه به فرم های خرید برای عوامل توزیع، قیمت تایر در حدود 20 درصد افزایش می یابد، لاستیک های با تنوع بیولوژیکی حدود 32 درصد افزایش می یابد و لاستیک های رادیال (TBR)در حدود 24 درصد افزایش می یابد. با توجه به این موضوع، قیمت فروش رسمی تایر و لاستیک دولتی در نمایندگی رسمی این شرکت (هر جفت / 2 حلقه) به شرح زیر است:

  • اندازه تایر 165/65/13 Pride: 284.000 دلار
  • عرضپراید 175/60/13 لاستیک های بزرگ: 302،000 دلار
  • اندازه تایر 175/70/13 پیکان پیکان: 324.000 دلار
  • اندازه تایر 185/65/14 پژو: 373،000 دلار
  • اندازه تایر 185/65/15 Samand: 402،000 Tomans

اسناد مورد نیاز برای دریافت لاستیک دولتی

قیمت تایر و لاستیک در بازار آزاد در حال حاضر و به دلیل کاهش عرضه در دو ماه گذشته تفاوت قابل توجهی با قیمت تایید شده و دولت این محصول در نمایندگی رسمی وجود دارد، به عنوان لاستیکپرایددر قیمت حدود 400 هزار تومان، تایرهای خانواده پژو قیمت حدود 500 هزار تومان و لاستیک سمند  و Dachia Logan (L90) با قیمت حدود 550 هزار تومان فروخته خواهد شد. این تفاوت در محموله تایر بسیار بیشتر است و تایر 315/80 / 22.5 دارای قیمت تقریبا 6 میلیون دلار (بیش از دو برابر قیمت لاستیک دولتی ) است.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک یوزپلنگ انواع لاستیک دولتی را خریداری نمایید برای اطلاع از قیمت لاستیک دولتی می توانید با کارشتاسان ما در فروشگاه یوزپلنگ در ارتباط باشید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 225 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:44

 

تایر آخرین سیستم انتقال قدرت است که نقش مهمی در کنترل وسیله نقلیه ایفا می کند. پس از آن، انتخاب و نگهداری تایر یکی از عوامل کلیدی برای عملکرد بهتر این عضو سیستم می باشد. یکی از موارد قابل توجه در مورد تایر، تایر لاستیکی است. برای نشان دادن این اصل، یک مثال ارائه می دهیم با ما همراه باشید.

آیا در هر گامی که می خواهید ، باید قدرت زانو خود را روی پای خود قرار دهید؟ البته، پزشکان بر این باورند که این نیرو به همان شیوه هماهنگ نیست. در مطالعات پزشکی شما باریک است یا چاق است در حالی که در حال حرکت یا پیاده روی است قسمت اعصاب ترین قسمت پا است که وزن خود را مانند ضربه گیر تحمل می کند و از آسیب به استخوان جلوگیری می کند. جالب است بدانید که همین امر برای مهندسان مکانیک در مورد تایر صادق است. با توجه به مطالعات صنعتی ، ترکیبی از باد و تایر در یک خودرو شبیه به پاشنه استخوانی و پا است.

 بنابراین ، تنها 5 درصد از وزن وسیله نقلیه بر روی تایر وارد می شود و 95 درصد باد در لاستیک و تایر است. به همین دلیل است که تکنسین های خودرو به پاشنه آشیل اشاره می کنند. آنها توصیه می کنند که ماشین خود را در بهترین حالت نگه دارید تا ماشین شما را امن نگه دارد و البته با ماشین شما هماهنگ باشد. مهمترین توصیه مکانیک در این زمینه کنترل ماهانه فشار تایر است. فشار با لاستیک ها به استانداردهای خاصی که سازندگان خودرو در کتابچه راهنمای خودرو می گویند، متناسب است. به طور معمول، فشار تایر و تایر برای هر ماشین نیز در کنار طرف راننده یا در عقب تنه قرار دارد. بر طبق نظر کارشناسان تایر ، فشار تایر خودروها از 30 تا 35 PSI است.

 

 

 

اگر فشار لاستیک های خودرو پایین تر از مقدار اعلام شده باشد، باعث لغزش یا جابجایی بیش از حد در ناحیه تماس با جاده خواهد شد و در نتیجه حرارت بیش از حد آن را افزایش می دهد. همین مشکل فشار شدید خیلی زیاد است اگر فشار تایر بیش از حد باشد، تماس تایر با جاده ناقص است، که علاوه بر کاهش عمر تایر، می تواند برای مسافران وسیله نقلیه خطرناک باشد. کارشناسان تایر توصیه می کنند که فشار باد را قبل از حرکت سواری با لاستیک های خنک تنظیم کنید. به طور معمول، پس از یک درایو طولانی ، گرما و فشار باد افزایش می یابد. بنابراین، اگر فشار تایر و تایر بیشتر از حداکثر توصیه شده باشد، هرگز آن را پایین نیاورید و بعد از خنک کردن فشار برنج را دوباره کنترل کنید. یکی دیگر از توصیه های طرفداران این است که تنظیم فشار بر روی وسیله نقلیه بر اساس آن انجام می شود حتی اگر انجام آن را برای وسیله نقلیه بسیار گران است.

برای تایر می توانید به فروشگاه تایر و لاستیک یوزپلنگ مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر باکارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی لاستیک یوزپلنگ تماس حاصل فرمایید.

 

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 275 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:08

دانستنی ها در مورد لاستیک خودرو

 

لاستیک خودرو آخرین سیستم انتقال قدرت است که نقش مهمی در کنترل وسیله نقلیه ایفا می کند. پس از آن، انتخاب و نگهداری لاستیک خودرو یکی از عوامل کلیدی برای عملکرد بهتر این عضو سیستم می باشد. یکی از موارد قابل توجه در مورد تایر، تایر لاستیکی است. برای نشان دادن این اصل، یک مثال ارائه می دهیم با ما همراه باشید.

آیا در هر گامی که می خواهید ، باید قدرت زانو خود را روی پای خود قرار دهید؟ البته، پزشکان بر این باورند که این نیرو به همان شیوه هماهنگ نیست. در مطالعات پزشکی شما باریک است یا چاق است در حالی که در حال حرکت یا پیاده روی است قسمت اعصاب ترین قسمت پا است که وزن خود را مانند ضربه گیر تحمل می کند و از آسیب به استخوان جلوگیری می کند. جالب است بدانید که همین امر برای مهندسان مکانیک در مورد لاستیک خودرو صادق است. با توجه به مطالعات صنعتی ، ترکیبی از باد و لاستیک خودرو در یک خودرو شبیه به پاشنه استخوانی و پا است.

 بنابراین ، تنها 5 درصد از وزن وسیله نقلیه بر روی لاستیک خودرو وارد می شود و 95 درصد باد در لاستیک و تایر است. به همین دلیل است که تکنسین های خودرو به پاشنه آشیل اشاره می کنند. آنها توصیه می کنند که ماشین خود را در بهترین حالت نگه دارید تا ماشین شما را امن نگه دارد و البته با ماشین شما هماهنگ باشد. مهمترین توصیه مکانیک در این زمینه کنترل ماهانه فشار لاستیک خودرو است. فشار با لاستیک ها به استانداردهای خاصی که سازندگان خودرو در کتابچه راهنمای خودرو می گویند، متناسب است. به طور معمول، فشار تایر و لاستیک خودرو برای هر ماشین نیز در کنار طرف راننده یا در عقب تنه قرار دارد. بر طبق نظر کارشناسان لاستیک خودرو ، فشار تایر خودروها از 30 تا 35 PSI است.

 

 

 

اگر فشار لاستیک های خودرو پایین تر از مقدار اعلام شده باشد، باعث لغزش یا جابجایی بیش از حد در ناحیه تماس با جاده خواهد شد و در نتیجه حرارت بیش از حد آن را افزایش می دهد. همین مشکل فشار شدید خیلی زیاد است اگر فشار لاستیک خودرو بیش از حد باشد، تماس تایر با جاده ناقص است، که علاوه بر کاهش عمر تایر، می تواند برای مسافران وسیله نقلیه خطرناک باشد. کارشناسان لاستیک خودرو توصیه می کنند که فشار باد را قبل از حرکت سواری با لاستیک های خنک تنظیم کنید. به طور معمول، پس از یک درایو طولانی ، گرما و فشار باد افزایش می یابد. بنابراین، اگر فشار تایر و لاستیک خودرو بیشتر از حداکثر توصیه شده باشد، هرگز آن را پایین نیاورید و بعد از خنک کردن فشار برنج را دوباره کنترل کنید. یکی دیگر از توصیه های طرفداران این است که تنظیم فشار بر روی وسیله نقلیه بر اساس آن انجام می شود حتی اگر انجام آن را برای وسیله نقلیه بسیار گران است.

برای خرید انواع لاستیک خودرو می توانید به فروشگاه تایر و لاستیک یوزپلنگ مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر باکارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی لاستیک یوزپلنگ تماس حاصل فرمایید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 250 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:51

برای خرید هر کالا من جمله لاستیک، دو عامل در نظر گرفته می شود. یک کیفیت و قیمت لاستیک و دیگری ارزش لاستیک. نام تجاری لاستیک نیز در تعیین رفتار مصرف کننده و یا همان مشتری مهم است. اما این بدان معنا نیست که اگر قیمت لاستیک تخفیف داده شود، مطمئنا بد است. اگر لاستیک را با هزینه کمتری را بخرید، این بدان معنا نیست که تایر با کیفیت خوب نیست. در ادامه به معرفی عوامل موثر در قیمت گذاری انواع لاستیک و تایر می پردازیم.  بسیاری از عوامل تعیین کننده در قیمت لاستیک عبارتند از:

عملکرد مفید لاستیک

لاستیک مانند هر محصول دیگری دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا است. لاستیک با کیفیت طول عمر مناسبی دارد و برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. طول عمر لاستیک ها بستگی به مواد تشکیل دهنده تایر، میزان مصرف سوخت و در نهایت نحوه استفاده از لاستیک و تایر از روغن است.

تولید صدای تایر

در تولید لاستیک که از نظر قیمت لاستیک ارزان است، کمتر از کائوچو استفاده شده است. بنابراین، آلودگی صوتی این نوع لاستیک ها بالا است. این صدا از لاستیک ها می تواند آزار دهنده باشد.

طراحی AJA لاستیک نیز در شدت و ضعف صدا موثر است.

نام تجاری

نام تجاری خود ارزشمند است. چگونه یک شرکت یا یک کسب و کار یک نام تجاری می شود؟ عوامل دیگر مانند کیفیت بالا، محصول متنوع، مشتری و سایر ارزیابی ها می توانند تاثیر مثبتی روی تعامل مخاطب داشته باشند. اگر قصد خرید لاستیک برای ماشین خود دارید، توصیه می کنیم ابتدا برندهای لاستیک و قیمت لاستیک را در بازار تحقیقاتی خلاصه کنید و سپس آن را خریداری کنید.

قابلیت فرمان پذیری

لاستیک های نرم با کیفیت به صورت مستقیم حرکت می کنند. و این عامل می تواند یک دلیل برای تعیین قیمت لاستیک باشد. شرکت های تولید تایر دائما به دنبال راه هایی برای افزایش توانایی تایر هستند. اکثر فرمان ها کنترل راننده بر روی ماشین را افزایش می دهد و در نتیجه ایمنی مسافر را افزایش می دهد. به همین دلیل است که تایرهای جدیدتر که در فرمان قرار می گیرند قیمت بیشتری دارند.

گللاستیک

ضخامت و طراحی آج عوامل دیگری هستند. طراحی ASE در تعیین نوع لاستیک های شما، از جمله زمستان، چهار فصل، تابستان و .... نقش کلیدی ایفا می کند.چسبندگی با گل لاستیک رابطه مستقیم دارد و هر دوی آنها قیمت لاستیک  را تحت تاثیر قرار می دهند. چسبندگی و طراحی خودرو در رتبه بندی مصرف سوخت نیز بسیار مهم است.

مصرف سوخت

لاستیک ها نیز عامل مهمی در تعیین قیمت لاستیک ، مصرف سوخت می باشند. با توجه به اتصالات تایر، مصرف سوخت نیز متفاوت است، که این امر موجب تفاوت در قیمت لاستیک خواهد بود.

راحتی و ایمنی

در نهایت، اگر تمام ویژگی های ذکر شده در بالا در لاستیک باشد، راحتی و ایمنی هنگام رانندگی به شما ارائه می شود. تایر های نرم تر و کیفیت بالاتر لذت رانندگی با آن. بنابراین قیمت لاستیک راحت بالاتر می باشد.

برای اطلاع از قیمت لاستیک و خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع تایر و لاستیک می توانید به فروشگاه لاستیک یوزپلنگ بزرگترین عرضه کننده لاستیک و تایر در ایران مراجعه نمایید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 241 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 12:27

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در فصولی از سال هوس میوه های غیر فصلی را بکنید. برای این منظور بهترین راهکار خشک کن میوه است. در این شرایط می توانید از میوه های خشک استفاده کنید که از طریق روش های مختلف آماده می شوند. یکی از این ها روش های استفاده از دستگاه خشک کن میوه است. دستگاه خشک کن میوه یکی از دستگاه هایی است که امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل صنعتی و خانگی تولید می شود. دستگاه خشک کن میوه می تواند انواع مختلف میوه را پس از زمان خشک و آماده، از انواع میوه ها استفاده کند. شما احتمالا بسیاری از میوه های خشک را در فروشگاه هایی که در بسته های مختلف و مارک های مختلف فروخته می شوند دیده اید. شما باید بدانید که تمام این میوه ها خشک شده خشک شده خشک می شوند و سپس در بسته قرار می گیرند. آن ها هستند

برای خرید دستگاه خشک کن میوه ، اگر می خواهید بعد از خشک شدن میوه ها را به فروش برسانید، باید به کارخانه های صنعتی بروید که توانایی خشک کردن انواع میوه ها را در حجم بالا دارند. برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه با کیفیت بالا، با توجه به قیمت بالا، بهتر است برای اولین بار از یک فروشنده از فروشنده خرید و سپس خرید خود را. برای خشک کردن اگر شما به دنبال یک شرکت معتبر هستید، می توانید به تامین کننده دستگاه خشک کن میوه و سبزی بروید.

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی، انتخاب خوبی برای کسانی است که کار می کنند با تولید و یا پردازش میوه و سبزی. این محصول میوه ها را با بالاترین کیفیت ممکن خشک می کند، بنابراین شما هیچ نگرانی در مورد کیفیت مواد غذایی خشک شده ای که فروشندگان و تولید کنندگان آنها ندارید، ندارید. خرید یک ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی بیشتر به همان اندازه که نیاز دارید افزایش یافته و در نتیجه فروش محصول و سود بیشتری حاصل می شود.

این دستگاه خشک کن میوه دارای انواع نمونه هایی است که خریداران محترم می توانند برای خرید و استفاده بیشتر از آن، با توجه به بودجه و نوع کار استفاده کنند.

فروش دستگاه خشک کن میوه توسط شرکت هایی که اطلاعات کافی در مورد انواع دستگاه ها دارند و همچنین در دستگاه های خود برای استفاده از دستگاه های مختلف، تجربه کرده اند. فروش ماشین خشک کردن محصول بسیار تخصصی است و به خرید شرکت هایی که تخصص و تجربه در این منطقه ندارند. آراد ماشین یک شرکت معتبر است که تاریخ خود را به سالها پیش باز می گرداند و یکی از اولین شرکت هایی است که این تجهیزات را به فروش می رساند.

قیمت دستگاه خشک کن میوه بر اساس مدل ماشین، عملکرد و تولید روزانه است. بالاتر از دستگاه خشک کن میوه، بهتر خواهد بود. قیمت یک دستگاه خشک کن میوه در دستگاه ماشین بسیار منطقی و منصفانه است و به اندازه کافی برای آشنایی با کارشناسان فروش شرکت برای خرید می باشد. برای راهنمایی شما در مورد نوع خشک کن که آنها ارائه می دهد، شما را با اطلاعاتی که شما نیاز دارید، به طوری که شما به راحتی می توانید دستگاه خشک کن میوه را انتخاب کنید، و قیمت را مقایسه کنید موجود است و سپس خرید دستگاه خشک کن میوه را قطعی نمایید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 540 تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:07

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در فصولی از سال هوس میوه های غیر فصلی را بکنید. برای این منظور بهترین راهکار دستگاه خشک کن میوه است. در این شرایط می توانید از میوه های خشک استفاده کنید که از طریق روش های مختلف آماده می شوند. یکی از این ها روش های استفاده از دستگاه خشک کن میوه است. دستگاه خشک کن میوه یکی از دستگاه هایی است که امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل صنعتی و خانگی تولید می شود. دستگاه خشک کن میوه می تواند انواع مختلف میوه را پس از زمان خشک و آماده، از انواع میوه ها استفاده کند. شما احتمالا بسیاری از میوه های خشک را در فروشگاه هایی که در بسته های مختلف و مارک های مختلف فروخته می شوند دیده اید. شما باید بدانید که تمام این میوه ها خشک شده خشک شده خشک می شوند و سپس در بسته قرار می گیرند. آن ها هستند

برای خرید دستگاه خشک کن میوه ، اگر می خواهید بعد از خشک شدن میوه ها را به فروش برسانید، باید به کارخانه های صنعتی بروید که توانایی خشک کردن انواع میوه ها را در حجم بالا دارند. برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه با کیفیت بالا، با توجه به قیمت بالا، بهتر است برای اولین بار از یک فروشنده از فروشنده خرید و سپس خرید خود را. برای خشک کردن اگر شما به دنبال یک شرکت معتبر هستید، می توانید به تامین کننده دستگاه خشک کن میوه و سبزی بروید.

خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی، انتخاب خوبی برای کسانی است که کار می کنند با تولید و یا پردازش میوه و سبزی. این محصول میوه ها را با بالاترین کیفیت ممکن خشک می کند، بنابراین شما هیچ نگرانی در مورد کیفیت مواد غذایی خشک شده ای که فروشندگان و تولید کنندگان آنها ندارید، ندارید. خرید یک ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی بیشتر به همان اندازه که نیاز دارید افزایش یافته و در نتیجه فروش محصول و سود بیشتری حاصل می شود.

این دستگاه خشک کن میوه دارای انواع نمونه هایی است که خریداران محترم می توانند برای خرید و استفاده بیشتر از آن، با توجه به بودجه و نوع کار استفاده کنند.

فروش دستگاه خشک کن میوه توسط شرکت هایی که اطلاعات کافی در مورد انواع دستگاه ها دارند و همچنین در دستگاه های خود برای استفاده از دستگاه های مختلف، تجربه کرده اند. فروش ماشین خشک کردن محصول بسیار تخصصی است و به خرید شرکت هایی که تخصص و تجربه در این منطقه ندارند. آراد ماشین یک شرکت معتبر است که تاریخ خود را به سالها پیش باز می گرداند و یکی از اولین شرکت هایی است که این تجهیزات را به فروش می رساند.

قیمت دستگاه خشک کن میوه بر اساس مدل ماشین، عملکرد و تولید روزانه است. بالاتر از دستگاه خشک کن میوه، بهتر خواهد بود. قیمت یک دستگاه خشک کن میوه در دستگاه ماشین بسیار منطقی و منصفانه است و به اندازه کافی برای آشنایی با کارشناسان فروش شرکت برای خرید می باشد. برای راهنمایی شما در مورد نوع خشک کن که آنها ارائه می دهد، شما را با اطلاعاتی که شما نیاز دارید، به طوری که شما به راحتی می توانید دستگاه خشک کن میوه را انتخاب کنید، و قیمت را مقایسه کنید موجود است و سپس خرید دستگاه خشک کن میوه را قطعی نمایید.

بلبرینگ...
ما را در سایت بلبرینگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلبرینگ bl400 بازدید : 518 تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:56